לכל יצור יש מספר סטאטים שמשתנים עם הרמה שלו, וכמה סטאטים שרק רונות יכלו לשנות.
ישנם שלושה סטאטים שמשתנים עם רמה והם:
HP - Hit Points - נקודות פגיעה(חיים)
ATK - Attack - התקפה(משפיע על הנזק שהיצור שלכם עושה ברוב המקרים - אלא אם רשום אחרת בתאור המתקפות)
DEF - Defence - הגנה(מקטין את הנזק שהיצור שלכם מקבל - אלא במקרה של "התעלמות מהגנה")
סטאטוס נוסף תלוי בסוג היצור אבל לא משתנה עם הרמה שלו:
SPD - Speed - מהירות; אתם לא תשימו לב לזה בהתחלה אבל כשמתקדמים במשחק מבינים את הכח שיש במהירויות גבוהות(אני יכול לשחק שני סיבובים שלמים לפני שלענק יש תור אחד! ושחקנים ממש טובים עושים שלוש ואפילו ארבע)
עכשיו לסטאטים שהם קבועים עבור כל היצורים:
CRI Rate - Critical Hit Rate - סיכוי למכה חמורה
בסיס - 15%
אתם רוצים לעשות נזק? זה הסטאט שלכם!
CRI Dmg - Critical Hit Damage - תוספת נזק למכה חמורה
כאשר היצור שלכם מתקיף וההתקפה יוצאת כ"Critical" נוסף נזק ששווה ל(CRI Dmg)% מהנזק המקורי לנזק שהמכה עושה!
בסיס - 50% (פי 1.5 מהנזק המקורי)
Resistance - התנגדות
בסיס 15%
Accuracy - דיוק
בסיס 0%
דיוק והתנגדות אחראים על הסיכויים של היצור שלכם לגרום או להתנגד ל"אפקט פוגעני" דיוק הוא הסיכוי של היצור להתעלם מההתנגדות של המטרה שלו(לאחר חיסור ההתנגדות של המטרה מהדיוק של המתקיף - בערך).
No comments:
Post a Comment